Vi skulle vilja använda Cookies och tracking via Google Analytics för att ge dig en bättre upplevelse av våran webbplats och för att få en bättre bild av vad du som besökare är mest intresserad av. Om du inte godkänner att vi lagrar Cookies på din dator och samlar in information om din vistelse på våran sidan så kan du trycka på Nej knappen. Om du ändå vill ge oss möjligheten att lagra Cookies på din datorn och samla in information om din vistelse på våran sidan så skulle vi verkligen uppskatta om du trycker på Ja knappen

Ja
Nej

NetSPNox

Allt mer bokföringsmaterial tas emot i digital form för att sedan skrivas ut på papper.

Därefter samlas de utskrivna verifikaten i pärmar som lagras i 4-7 år för att följa bokföringslagen.

Flera använder Fortnox tjänst Arkivplats för koppling av bl.a. PDF-filen till leverantörsfakturan.
Med NetSPNox kan du ladda upp filen både till Fortnox Arkivplats samt till Molntjänsten SharePoint Online som är en del av Microsofts Office 365 molntjänst.

När leverantörsfakturan är bokförd och filen kopplats till leverantörs-fakturan hämtas uppgifter automatiskt och kopplas till filen i SharePoint Online.
Den information som hämtas är leverantörsnamn, fakturanummer, betalningsinformation samt belopp och saldo.

Tidrapport

Att hantera tidrapportering är ett arbete som ofta sker manuellt och på papper.

Vi har tagit fram en lösning som kopplas till Microsofts molntjänst Dynamics 365. 

Du registrerar tid via ett formulär som hämtar kundnamn från de registrerade i Dynamics 365.

Du kan enkelt via dator eller mobil registrera kundarbeten som utförts.

All rapportering kommer i en lista i Dynamics som kan exporteras till Excel för att vara fakturaunderlag.

Historiken kan synas i kontakt-kortet för kunden.

Allt det här kan du få hjälp med av oss på NetIntegrate.

Lösningen kan enkelt byggas ut med nya funktioner.

Projektportal

Att enkelt dela dokument inom en projektgrupp är en stor utmaning. Den blir ännu större om ni vill sätta taggar på dokumenten.

En lösning för att skapa nya projektsiter utvecklade vi för flera år sedan för SharePoint server, nu har vi skapat en för Office 365 som bygger på PowerApps och API.

Det är en webblösning byggd på API som skapar projektplatser enligt en mall i SharePoint. Indata skriver du in via en PowerApp som projektnamn samt taggar för projektet.

När du och dina kollegor skapar dokument så taggas dokumenten automatiskt. Det oavsett om du sparar dokumenten via webbläsare eller synkade filer med OneDrive.

En sökfunktion gör att du kan filtrera sökresultaten efter de taggar ni valt när projektet skapats.

Det går även att byta namn på projektet samt ändra taggar.