SharePoint är en molnbaserad tjänst från Microsoft som riktar sig till företag i alla storlekar. SharePoint gör det möjligt för användare att på ett säkert sätt lagra, strukturera, dela information mellan kollegor, partners och kunder från valfri enhet. SharePoint är ett mobil intranät som effektiviserar ert arbete inom organisationen. SharePoint är grunden för dokumenthantering för Office 365 Groups och Teams. SharePoint är så mycket mer än bara ett dokumenthanteringssystem, du kan även samla information i listor och skapa intranät för att dela information inom organisationen eller i mindre grupper.
Office 365 innefattar idag många funktioner som kräver att du använder SharePoint. Därför ser vi gärna att ni använder er av SharePoint för att undvika begräsningar i Office 365. Vi på NetIntegrate har jobbat med SharePoint sedan 2006 och har en lång erfarenhet samt djup kunskap om systemet. För att ge dig och ditt team det bästa möjliga utgångsläget hjälper vi er med rådgivning och uppbyggnaden av ett intranät i Sharepoint.
5 fördelar med Sharepoint:
Hur kan vi hjälpa dig?